Customer Service Representative - Live Chat Support
Aldaba Servicios de Internet S.L.U
Santiago
hace 3 días

Descripción If You are great with customers and you have exceptional written communication skills. We got the perfect gig for you!

The best fit for our CS Live Chat Support Teams understands our customers, possess a professional attitude, has exceptional communication and call center etiquette skills, and has experience providing solutions to meet customer satisfaction. Requisitos Requirements :

  • Experience interacting with customers via email or live chat (Prefer)
  • Demonstrated understanding of call center etiquette with exceptional written communication skills
  • Strong interpersonal skills and problem-solving capabilities
  • A forward-thinking and highly responsive approach to customer service
  • Full Time schedule Availability Indispensable
  • Nivel académico de Bachillerato
  • Inglés : dominio del idioma (nativo ó 2do. idioma)
  • Requiere residencia actual en Santiago, República Dominicana
  • ISCO Empleados de oficina, grupo 4

    Inscribirse
    Añadir a los favoritos
    Eliminar de mis favoritos
    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación